Sushi z batatem w marynacie miso

sushi z batatem w marynacie miso

Uwielbiam sushi ale wciąnięcie takiej ilości białego ryżu skutkuje zwykle poczuciem winy. Moje dzisiejsze sushi jest więc trochę zdrowsze ale równie pyszne. Biały ryż sushi z powodzeniem zastąpiłam czerwonym ryżem, który jest o wiele zdrowszy. Zawiera dużą ilość manganu, magnezu, fosforu i molibdenu (jedna szklanka ugotowanego ryżu dostarcza pomiędzy 80-20 procent naszego dziennego zapotrzebowania na każdy z tych minerałów). Zawiera także trochę cynku, potasu i dużo błonnika. Tyle zalet tej odmniany ryżu powodują, że nie mam już wyrzutów sumienia pałaszując talerz rolek futomaki z czerwonym ryżem w roli głównej.

Wegański sernik truskawkowy (bez oleju)

Znów sernik? Obawiam się, że tak! Mam ostatnio sernikową obsesję! Opracowanie dobrego przepisu na sernik bez sera zajeło mi tak długo, że teraz gdy już w końcu opanowałam proporcje nie

Wegańskie pad thai

Pad Thai od dawna należy do moich ulubionych dań. Tak się też składa, że jest to chyba jedno z najbardziej popularnych tajskich dań poza Tajlandią, więc pomyślałam, że najwyższy czas by

Wegańskie brownie

Odkąd pierwszy raz spróbowałam dobrego egzlemplarza, brownie stało się jednym z moich ulubionych deserów. Dziś, po kilku rundach testów (które miały też swoje plusy :) ) mam przyjemność

Grecka cieciorka na grzankach

Dzisiejszy przepis jest łatwy i ekspresowy. Jest również bardzo odżywczy. Połowa porcji dostarcza 15 g białka, co stanowi około 1/3 dziennego zapotrzebowania. Świetnie nadaje się na każdą

Zielona miseczka smoothie

Po wtorkowej babeczkowej rozpuście, pomyślałam sobie, że dziś wypadałoby zaproponować wam coś zdrowego i ekspresowego. Dzisiejszy przepis to pomysł na zdrowe śniadanie - zielona miseczka