Sushi z batatem w marynacie miso

sushi z batatem w marynacie miso

Uwielbiam sushi ale wciąnięcie takiej ilości białego ryżu skutkuje zwykle poczuciem winy. Moje dzisiejsze sushi jest więc trochę zdrowsze ale równie pyszne. Biały ryż sushi z powodzeniem zastąpiłam czerwonym ryżem, który jest o wiele zdrowszy. Zawiera dużą ilość manganu, magnezu, fosforu i molibdenu (jedna szklanka ugotowanego ryżu dostarcza pomiędzy 80-20 procent naszego dziennego zapotrzebowania na każdy z tych minerałów). Zawiera także trochę cynku, potasu i dużo błonnika. Tyle zalet tej odmniany ryżu powodują, że nie mam już wyrzutów sumienia pałaszując talerz rolek futomaki z czerwonym ryżem w roli głównej.

Wegańskie serniczki imbirowe (bez oleju)

Nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że jestem w stanie podzielić się z wami tym przepisem. Kosztował mnie tyle prób i błedów, że w pewnym momencie nie byłam pewna czy kiedykolwiek uda

Wegańskie pad thai

Pad Thai od dawna należy do moich ulubionych dań. Tak się też składa, że jest to chyba jedno z najbardziej popularnych tajskich dań poza Tajlandią, więc pomyślałam, że najwyższy czas by

Wegańskie brownie

Odkąd pierwszy raz spróbowałam dobrego egzlemplarza, brownie stało się jednym z moich ulubionych deserów. Dziś, po kilku rundach testów (które miały też swoje plusy :) ) mam przyjemność

Grecka cieciorka na grzankach

Dzisiejszy przepis jest łatwy i ekspresowy. Jest również bardzo odżywczy. Połowa porcji dostarcza 15 g białka, co stanowi około 1/3 dziennego zapotrzebowania. Świetnie nadaje się na każdą

Zielona miseczka smoothie

Po wtorkowej babeczkowej rozpuście, pomyślałam sobie, że dziś wypadałoby zaproponować wam coś zdrowego i ekspresowego. Dzisiejszy przepis to pomysł na zdrowe śniadanie - zielona miseczka